Planlagt vedlikehold på Grisebanen

I frivillighetens navn, så går ikke alt like fort som man
kunne ønske seg Heldigvis er klubben vår litt anderledes skrudd sammen,

så allerede nå er vi i gang med nødvendig vedlikehold og noe oppgradering på
Grisebanen som var planlagt ferdigstilt i fjor 🙂

Det som skjer er følgende:
Gamle lysstoffarmatuer i vognsjulene var fulle av jordfeil og som nesten ikke ga fra seg
noen lux lenger
blir skiftet ut. 
Det gamle anvisersytemet blir forsiktig demontert og lagt bort i hyllen for gode minner og hvert å ha.
Videre byttes gamle ledningssystemer til både sterkstrøm og signalkabler ut på skinnegangene..
Nye lamper monteres også i graven for å gjøre Grisen-gangen litt enklere.
Oppe på standplass, ut mot parkeringen byttes det ut og monteres nye utelamper.

Alt vil være ferdig i god tid før årets NM i løpende Villsvin.
Apropos årets NM, så vil det bli ekstra morsomt å delta i år,
da det er satt opp Kongepokal i grenen.
Det oppfordres derfor samtlige som skyter rifle å delta på årets
morsomste arrangement.
Storskytterene som kommer setter også pris på stor deltagelse,
da deres prestasjoner vil synligjøres enda bedre.
Nasse 16.04
Når Nalle har kontrollert banen, er det trykt å skyte
(Gammelt skytter ord)

  

Dele innlegg