I dag gjorde vi litt for miljøet.
Gjennem hele sesongen på Hjortebanen har vi plukket rent
samtlige tomhylser før vi har forlatt banen,
og i dag ble de levert til godkjent mottak.
Nå venter vi på at pengene vil drysse inn på klubbkontoen
for de 467 kg som vekten stoppet på.
Stor takk til Øivind Friis som ofret nok en dag i uken
for Oslo Sportsskyttere.

Slik ser 467 kg med messing ut på vei til gjennvinngssentralen.