Vi beklager de store problemene flere hundre av klubbens medlemmer
har med å få betalt årets kontingent:
Noen har fått mail med link til faktura (som det skal)
Noen har ikke fått hverken mail eller varsler på annen måte,
og har måttet logge seg inn på rubic for å finne fakturaen der.
I tillegg har enkelte heller ikke funnet den på rubic.
Vi har nå jobbet døgnet rundt noen dager for å løse problemene.
Det viser seg at problemene ligger hos Rubic som bekrefter at det
er rusk i maskineriet og nå vil prioritere å få rettet dette uten stans.
Vi tror/regner derfor med at samtlige som ikke har fått mailen,
vil få den i løpet av dagen eller morgendagen.
Vi vet det er litt sårt for mange at de ikke får betalt sine fakturaer
med en gang, så anbefaler de som ikke har fått mailen enda
og heller ikke har tålmodighet til å vente til den kommer å
logge seg inn på rubic å betale den der.
Igjen:
Beklager problemene dette har måttet medføre for hver enkelt 🙂
https://app.rubic.no